مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-24سياسي

معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم/نقش هرمزگان در دایره سیاسی کشور باید پررنگ تر شود


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس انتظار دارد نقش هرمزگان در دایره سیاسی کشور پر رنگ تر از قبل شود.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس انتظار دارد نقش هرمزگان در دایره سیاسی کشور پر رنگ تر از قبل شود.

منصور آرامی در گفت و گو با ایسنا، افزود: دولت سیزدهم باید دولتی عدالت محور، کارآمد به ویژه در حوزه اقتصاد و فساد ستیز باشد زیرا دیگر مردم تحمل چشم پوشی از فساد و مشکلات اقتصادی را ندارند.

وی با بیان اینکه مردم با این سه هدف به آیت الله رییسی رأی دادند و به او برای سکانداری قوه مجریه اعتماد کردند، خاطرنشان کرد: سابقه و برنامه ابراهیم رییسی نشان می دهد توان و اراده جدی در عملی کردن عدالت محوری، کارآمدی به ویژه در حوزه اقتصاد و فساد ستیزی وجود دارد.

آرامی با اشاره به اینکه اولویت مردم اقتصاد و بهبود معیشت شان است، اظهار کرد: دولت باید با استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه و پاکدست بتواند کابینه ای قدرتمند و کارامد را تشکیل بدهد که نخستین هدف شان خدمت و دوری از فساد باشد.

وی در خصوص مشکلات استان هرمزگان و انتظارات برای رفع آن ها، عنوان کرد: به طور کلی مشکلات کشور و استان هرمزگان یکسان است اما در هرمزگان آنچه در اولویت است تدبیر برای حل معض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم/نقش هرمزگان در دایره سیاسی کشور باید پررنگ تر شود

معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم/نقش هرمزگان در دایره سیاسی کشور باید پررنگ تر شود