مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-23بين الملل

همکاری نظامی بویینگ آمریکا با شرکت صنایع جنگ افزاری رژیم صهیونیستی


منابع خبری عبری از توافق بویینگ آمریکا با شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی برای استفاده از سیستم تولید شده توسط این شرکت در جنگنده های اف15 جدید خود خبر دادند.

- منابع خبری عبری از توافق بویینگ آمریکا با شرکت "البیت سیستمز" رژیم صهیونیستی برای استفاده از سیستم تولید شده توسط این شرکت در جنگنده های اف15 جدید خود خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شرکت بویینگ آمریکا اعلام کرد که سیستم ساخت شرکت هوافضا، صنایع جنگ افزاری و فناوری اطلاعات اسراییلی البیت سیستمز را برای استفاده در جنگنده های جدید اف15 انتخاب کرده است.

در همین حال، شبکه مکان رژیم صهیونیستی گزارش داد صحبت درباره سیستمی است که از تداخل در سیستم ناوبری الکترونیکی GPS در این هواپیماها جلوگیری می کند.

طبق این گزارش، پلیس آمریکا همچنین قصد دارد این سیستم را در هواپیماهای پیشرفته ex نصب کند و چهار عدد از این سیستم اخیراً به نیروی هوایی آمریکا تحویل داده شده است.

شرکت بویینگ در این باره اعلام کرد: این سیستم اسراییلی به دلیل سهولت ادغام در جنگنده هایی که نیروی هوایی اسراییل نیز از آنها به عنوان بمب افکن استفاده می کند، انتخاب شده است زیرا توانایی حمل 20 تن بمب را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نظامی بویینگ آمریکا با شرکت صنایع جنگ افزاری رژیم صهیونیستی

همکاری نظامی بویینگ آمریکا با شرکت صنایع جنگ افزاری رژیم صهیونیستی