مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-23سياسي

آزادی دو زندانی در بابل همزمان با ورود سفیران رضوی


همزمان با ورود کاروان سفیران رضوی (خادمین با پرچم متبرک امام مهربانی ها) به بابل به همت یکی از نیکوکاران این شهرستان، دو مددجو برات آزادی از زندان گرفتند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

- ایسنا/مازندران همزمان با ورود کاروان سفیران رضوی (خادمین با پرچم متبرک امام مهربانی ها) به بابل به همت یکی از نیکوکاران این شهرستان، دو مددجو برات آزادی از زندان گرفتند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی دو زندانی همزمان با ورود پرچم رضوی به زندان مرکزی شهرستان بابل و با رایزنی واحد مددکاری زندان های استان مازندران و با کمک یکی از خیران صورت گرفت.

آزادی زندانیان در زیر سایه خورشید با پرچم متبرک امام رئوف هر ساله در 2 مقطع زمانی دهه کرامت و دهه پایانی ماه صفر در مناطق مختلف کشور اجرا می شود.

آزادی افراد محبوس در زندان در مقوله های متفاوتی مانند پایان حبس و یا عفو مشروط انجام می پذیرد و خیران مختلفی نیز متولی این کار خداپسندانه هستند.

امسال هم در نخستین اقدام به مناسبت دهه کرامت و همزمان با ورود کاروان سفیران رضوی (خادمین با پرچم متبرک امام مهربانی ها) به استان مازندران و شهرستان بابل، به همت یکی از نیکوکاران بابلی، دو مددجو برات آزادی از زندان گرفتند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی دو زندانی در بابل همزمان با ورود سفیران رضوی

آزادی دو زندانی در بابل همزمان با ورود سفیران رضوی