مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-23بين الملل

دیدار دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا با فرستاده سازمان ملل برای میانمار


بر اساس اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه این کشور با کریستین شرینر برگنر، فرستاده ویژه سازمان ملل برای میانمار به منظور بحث بر سر تلاشهای بین المللی برای متوقف ساختن خشونت ارتکاب یافته از سوی ارتش این کشور جنوب شرق آسیا .

- بر اساس اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه این کشور با کریستین شرینر برگنر، فرستاده ویژه سازمان ملل برای میانمار به منظور بحث بر سر تلاشهای بین المللی برای متوقف ساختن خشونت ارتکاب یافته از سوی ارتش این کشور جنوب شرق آسیا بعد از اقدام آن برای تصاحب قدرت، دیدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای درخصوص این دیدار اظهار کرد: شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا و برگنر، فرستاده ویژه سازمان ملل به بحث در مورد تلاشهای جامعه بین المللی برای کمک به پایان دادن به خشونت و سرکوبگری ارتش برمه (میانمار) از جمله با درخواست از اتحادیه آ.

سه.

آن برای پاسخگو کردن این ارتش در ارتباط با اتفاق نظر پنج بندی و حمایت از مردم این کشور در تلاش برای بازگرداندن آن به مسیر دموکراسی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا با فرستاده سازمان ملل برای میانمار

دیدار دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا با فرستاده سازمان ملل برای میانمار