مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-22سياسي

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر کشور شد


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد با وجود مشکلات معیشتی و توطئه های دشمنان انقلاب برای دلسردی مردم، گفت: این حضور تاثیرگذار موجب اقتدار هرچه بیشتر ایرانی است که امروز در دنیا مقتدر و سرافراز است.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد با وجود مشکلات معیشتی و توطئه های دشمنان انقلاب برای دلسردی مردم، گفت: این حضور تاثیرگذار موجب اقتدار هرچه بیشتر ایرانی است که امروز در دنیا مقتدر و سرافراز است.

آیت الله مصطفی علما در دیدار با اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، افزود: ملت ایران، مردم نجیبی هستند که با وجود فشارهای سنگین و همه جانبه دشمنان اینگونه از اسلام و انقلاب حمایت و دفاع می کنند.

وی با اشاره به انتخاب آیت الله رییسی بعنوان رییس جمهور ایران خاطرنشان کرد: وی شخصیت امینی است که همواره و در مسندهای مختلف کارنامه موفقی داشته و بر فسادستیزی و خدمت به انقلاب و مردم اهتمام دارد.

امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش همه نقش آفرینان در عرصه انتخابات از جمله اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب، بر حفظ و ادامه این تشکل انقلابی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر کشور شد

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر کشور شد