مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-21سياسي

آیت الله رییسی امروز درباره سیاست خارجی چه گفت؟


رییس جمهور منتخب امروز در نشستی خبری ضمن اعلام این نکته که با همتای آمریکایی ملاقات نمی کند، گفت که سیاست خارجی دولت سیزدهم از برجام شروع نمی شود و به برجام هم محدود نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز جمعه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در 133 کشور خارجی برگزار شد.

در این دور از انتخابات آیت الله سید ابراهیم رییسی با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران انتخاب شد.

براساس اعلام سعید خطیب زاده سخنگوی هم محدود نخواهد شد.

* با همه دنیا و همه کشورهای دنیا به عنوان یک اصل، تعاملی گسترده و متوازن را در سیاست خارجی دنبال خواهیم کرد، ان شاءالله و در مذاکرات، هر مذاکره ای که منافع ملی در آن تضمین شود، این مذاکره حتما مورد حمایت خواهد بود.

* وضعیت اقتصادی و شرایط مردم را به این مذاکرات گره نخواهیم زد و اجازه نخواهیم داد به نحوی مذاکره برای مذاکره باشد، اجازه نخواهیم داد مذاکرات فرسایشی شکل بگیرد.

بلکه هر نشستی باید همراه با نتیجه باشد.

وی در ادامه به این پرسش ها در حوزه سیاست خارجی پاسخ داد: یورونیوز: برجام برای دولت شما چقدر اهمیت دارد و چه پیامی برای آمریکا و اروپا دارید؟ رییسی: کشورهای اروپایی و آمریکا باید نگاه کنند که نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی امروز درباره سیاست خارجی چه گفت؟

آیت الله رییسی امروز درباره سیاست خارجی چه گفت؟