مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-21اقتصادي

حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور در حوزه صادرات و ارزآوری غیرنفتی


مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به منظور تحقق توسعه ارتباط بین صنعت و نخبگان تفاهم نامه امضا کردند.

- مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به منظور تحقق توسعه ارتباط بین صنعت و نخبگان تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای حمایت از علم و نخبگان جوان، توسعه دانش برای ارتقاء معنوی و مادی جامعه و تحقق توسعه ارتباط بین صنعت و نخبگان زمینه های همکاری با هدف خلق ارزش، ثروت آفرینی و حمایت از تولید ملی در جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای میان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران منعقد شد.

در این تفاهم نامه طرفین به ارزش آفرینی، ارتقاء تولید ملی، حمایت از نخبگان جوان و همکاری در زمینه سرمایه گذاری مشترک، استقرار تیم ها در مرکز شتابدهی و فضای کار اشتراکی، برگزاری رویدادها، دوره های آموزشی و گردهمایی ها و تجاری سازی ایده ها، محصولات و خدمات فناورانه تاکید کردند.

مهدی اقتصادی، سرپرست مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران در این مراسم با بیان اینکه این مرکز از زمان آغاز به کار خود تلاش کرده حلقه مفقوده میان صنعت، تجار و بازرگانان و دانشگاه ها و فناوران کشور را پیدا کند، اظهار کرد: در شرکت های دانش بنیان و نوآور نخبگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور در حوزه صادرات و ارزآوری غیرنفتی

حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور در حوزه صادرات و ارزآوری غیرنفتی