مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21سياسي

کشور به مسؤولان اخلاق مداری چون آیت الله رییسی نیاز دارد


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: سید ابراهیم رییسی نشان داد علی رغم توهین ها اخلاق مداری را سرلوحه قرار داد و اتفاقا کشور ما به چنین انسانی در عرصه حکمرانی نیازمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان سید جواد ساداتی نژاد شامگاه یکشنبه در جشن پیروزی با بیان اینکه با همه کارشکنی های رسانه های خارجی مردم ما شاهکار کردند،گفت: عدد 70 درصد حضور مردم این منطقه نشان می دهد شهرستان آران و بیدگل یک شهرستان انقلابی است وی با بیان اینکه باید به بصیرت و حضور مردم تبریک گفت، افزود: شما مردم دل رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد کردید چون دقیقا کاری انجام دادید که امام جامعه ما از انتظارش را داشت.

نیاز کشور به اخلاق مدارانی چون آیت الله رییسی ساداتی نژاد با اشاره به اینکه انتخاب 70 درصدی سید ابراهیم رییسی در این منطقه هوشمندانه بود، افزود: سید ابراهیم رییسی نشان داد بود با اینکه می توانست پشت میز باشد باز هم در میان مردم رفت تا مشکلات را حل کند.

ساداتی نژاد با بیان اینکه در مناظرات گفته شد وظیفه قوه قضاییه نیست تا وارد صنعت بشود و باید به زندان ها سرکشی کنید، بیان داشت: 2هزار کارخانه توسط آیت الله رییسی احیا شد که این امر باعث شد هزاران کارگر مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به مسؤولان اخلاق مداری چون آیت الله رییسی نیاز دارد

کشور به مسؤولان اخلاق مداری چون آیت الله رییسی نیاز دارد