مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-21سياسي

خاطرات 70 شهید ابرکوهی جمع آوری شد


نویسنده ابرکوهی از جمع آوری خاطرات 70 شهید شهرستان ابرکوه خبر داد.

- ایسنا/یزد نویسنده ابرکوهی از جمع آوری خاطرات 70 شهید شهرستان ابرکوه خبر داد.

رحیم میرعظیم در این باره اظهار کرد: در راستای تلاش برای جمع آوری خاطرات تمامی شهدای شهرستان ابرکوه تاکنون خاطرات 70 نفر از این عزیزان جمع آوری شده است.

وی افزود: از برخی از شهیدان ده ها خاطره و از برخی فقط چند خاطره داریم و در صدد جمع آوری خاطرات دیگری از آن ها نیز هستیم.

نویسنده یفرشته یا آدمی و نیک بخت، گفت: برای اولین بار خاطرات دو شهید ابرکوه به نام های شهید حسین آدمی و شهید عزیزالله نیکوبخت به صورت مستقل به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کتاب های تالیف شده نیز خاطرات هشت مادر شهید است که یک کار نو در زمینه دفاع مقدس در این شهرستان است.

نویسنده ی یک هفته در جهنم بیان کرد: خاطرات 19 آزاده سرافراز ابرکوهی نیز برای اولین بار در قالب یک کتاب در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، نویسنده ی مجموعه کتاب های روایت ماندگار در پایان افزود: برای اولین بار نیز نقش یکی از دستگاه های اداری ابرکوه در دفاع مقدس و با انتشار کتاب شهر،یار که بیانگر فعالیت های شهرداری ابرکوه در این دوران است به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات 70 شهید ابرکوهی جمع آوری شد

خاطرات 70 شهید ابرکوهی جمع آوری شد