مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21دانش

طرح ساماندهی کنکور فردا با حضور «روحانی» و «رییسی» بررسی می شود


معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی فردا با حضور رییس جمهور فعلی و رییس جمهور منتخب برگزار می شود.

- ابراهیم سوزنچی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی سنجش و پذیرش (کنکور) در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح ساماندهی سنجش و پذیرش (کنکور) نیز بررسی نهایی و تصویب می شود.

وی درباره زمان اجرای تغییرات احتمالی پذیرش خاطر نشان کرد: هر زمان مصوبه ای در این زمینه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود، از تاریخ ابلاغ برای دو سال آینده اجرایی می شود.

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین اعلام کرد: اولین دیدار اصلی سران قوا این سه شنبه در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: برای بررسی موضوع کنکور رییس جمهور فعلی و رییس جمهور منتخب، هر دو حضور دارند و این ضمانت اجرایی مصوبه را بسیار بالاتر خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، هم اکنون 11 درصد جذب دانشگاه های کشور از طریق کنکور صورت می پذیرد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز تنها 2 درصد از دانشجویان خود را از طریق کنکور ثبت نام می کند؛ لذا 89 درصد پذیرش دانشگاه های کشور بر اساس سابقه تحصیلی و فارغ از رقابت در کنکور است از طرفی فشار و استرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کنکور فردا با حضور «روحانی» و «رییسی» بررسی می شود

طرح ساماندهی کنکور فردا با حضور «روحانی» و «رییسی» بررسی می شود