مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-20اقتصادي

جنگ واکسن


یک میلیارد دوز واکسن برای کشور های فقیر؛ این وعده ای است که اخیرا از سوی کشور های ثروتمند گروه هفت برای کمک به شکست همه گیری کووید-19 در جهان مطرح شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آمار مبتلایان و تلفات ناشی از همه گیری کووید-19 در جهان همچنان رو به افزایش است.

بر اساس جدیدترین آمار شمار مبتلایان در جهان تاکنون به 178 میلیون و 964 هزار و 181 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 875 هزار و 656 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

تنها راه برای پایان دادن به همه گیری کووید-19 ایمن سازی تعداد کافی از افراد در سراسر جهان است.

اگر چه جهان در نبردی برای متوقف ساختن این همه گیری از جمله با اجرای تدابیر و پروتکل های قرنطینه و سلامت عمومی و اجرای واکسیناسیون به سر میبرد و بسیاری از مقام ها و چهره ها در جهان خواهان کنار گذاشتن اختلافات بین کشور ها و یکپارچه سازی تلاش ها در نبرد با کووید-19 شده اند، اما در واقعیت همچنان خود برتر بینی کشور های ثروتمند و زورگویی های آن ها در کنار مشکلات دیگری نظیر قاچاق، دزدی و مصادره واکسن و لوازم پزشکی سبب ناکارآمدی و کم اثر بودن تلاش ها علیه این ویروس جهان گیر شده است.

این در حالی است که زنگ خطر نسبت به بروز موج جدیدی از همه گیری کرونا با شیوع سویه جدید موسوم به دلتا در جهان به صدا درآمده است؛ سویه ای به شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ واکسن

جنگ واکسن