مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-20سياسي

«حضور مردم» و تحریم دیگری که شکست


مشارکت مردم و حضور آگاهانه آنها پروژه تحریم انتخابات را همانند تحریم نفتی، تحریم اقتصادی، تحریم دارویی، تحریم علمی، تحریم نظامی و فشار حداکثری رژیم جنایتکار آمریکا با شکست مواجه کرد.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ اولین پله دومین گام انقلاب را در حالی گذراندیم که سخت ترین مشکلات و موانع در پیش پای ملت قرار گرفته بود.

دشمنان قسم خورده خارج نشین که در چهل سال گذشته هر روز از تعدادشان کم و به سنشان اضافه می شود پروژه تحریم انتخابات را از ماه های گذشته کلید زده و از شبکه های ماهواره ای و مجازی دائماً بر آن می دمیدند برآوردشان این بود که با کاهش مشارکت مردم در انتخابات، رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است فصل جدیدی از دوران رفاقت و همدلی برای ساختن ایرانی قوی و سرافراز آغاز شده است.

رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی در کنار مبارزه بی امان با فساد خواست عمومی ملت از دولت منتخب است.

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و مردم شهیدپرور و دارالمجاهدین همدان از شما به خاطر مشارکت در انتخاب اصلح در شورا و مجلس و ریاست جمهوری و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی صمیمانه سپاسگزاریم.

پیروز نهایی شما ملت عزیز هستید.

آرزومند توفیق روزافزون و سلامتی برای ملت شریف ایران، مقام عظمای ولایت و تمام دست اندرکاران و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ تاریخی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حضور مردم» و تحریم دیگری که شکست

«حضور مردم» و تحریم دیگری که شکست