مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-18سياسي

حضور پرشور کرمانی ها در انتخابات بیانگر تداوم مکتب سردار سلیمانی


رییس کل دادگستری کرمان باتقدیر از حضور دشمن شکن مردم کرمان در انتخابات، گفت: این حضور پرشور نشان دهنده پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی و ضامن تداوم مکتب سردار سلیمانی است.

- ، یدالله موحد در نخستین ساعات رأی گیری در کرمان با حضور در بیت الزهرا، اظهار کرد: مهمترین مؤلفه در مکتب سردار سلیمانی تلاش برای حفظ نظام بود تا جایی که تاکید داشتند که امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می مانند.

اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند .

وی با اشاره به این مطلب که حجم مطالب مطرح شده برای جلوگیری از محضور مردم پای صندوق های رأی بی سابقه بوده است، ادامه داد: ملت بصیر ایران اسلامی در تمامی برهه ها پشتیبانی خوداز نظام و انقلاب را به خوبی نشان داده اند اما حضور آنها در این انتخابات با وجود تبلیغات گسترده دشمنان از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات اصل مهم تحقق جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انتخاب فرد اصلح بر مبنای ارشادات دین مبین اسلام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ازدیگر اصول مهم و اساسی در حوزه انتخابات به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور کرمانی ها در انتخابات بیانگر تداوم مکتب سردار سلیمانی

حضور پرشور کرمانی ها در انتخابات بیانگر تداوم مکتب سردار سلیمانی