مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-18سياسي

مردم آگاهانه ادامه دهندگان مسیر امام راحل و شهدا را انتخاب کنند


امروز حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود مردم باید به کسانی رأی دهند که راه امام و شهدا را ادامه دهند تا از این وضع اسفبار اقتصادی رهایی یابیم.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود مردم باید به کسانی رأی دهند که راه امام و شهدا را ادامه دهند تا از این وضع اسفبار اقتصادی رهایی یابیم.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین وی با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت اظهار کرد: در این ایام بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم معروف به شاه چراغ در شیراز و حضرت صالح بن موسی الکاظم و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه قرار دارد که شهرستان ورامین نیز دهها امامزاده لازم التعظیم رادر خود جای داده است که متأسفانه بعضاً مورد بی مهری برخی مسئولان قرار می گیرد و ما باید از حرمت این اماکن و امامزاده های بزرگوار پاسداری کنیم.

وی افزود: عمران و آبادانی و زیارت و برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی از کمترین وظایف ما نسبت به این امامان است که توفیق میزبانی از این امامزادگان عزیز که بعضاً به شهادت رسیده اند از افتخارات این دیار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آگاهانه ادامه دهندگان مسیر امام راحل و شهدا را انتخاب کنند

مردم آگاهانه ادامه دهندگان مسیر امام راحل و شهدا را انتخاب کنند