مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-18سياسي

نامزدهای انتخاباتی به رأی مردم و قانون تمکین کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه پشتوانه مردمی جایگاه رییس جمهور را تقویت می کند، گفت: مشارکت حداکثری و پشتوانه بالای مردمی رابطه مستقیمی با قدرت اجرایی رییس جمهور منتخب در داخل و خارج کشور دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه پشتوانه مردمی جایگاه رییس جمهور را تقویت می کند، گفت: مشارکت حداکثری و پشتوانه بالای مردمی رابطه مستقیمی با قدرت اجرایی رییس جمهور منتخب در داخل و خارج کشور دارد.

رضا نوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد با اشاره به قرار داشتن در روز سرنوشت ساز انتخابات، اظهار کرد: اقدام امروز ما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا سرنوشت و مدیریت چهار سال آینده کشور را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه انتخابات برای جامعه سرنوشت ساز بوده و شرکت در آن هم زمان حق و تکلیف است، بر مشارکت حداکثری مردم در این عرصه تأکید کرد و افزود: در شب قدر سرنوشت یک ساله ما رقم می خورد؛ اما در انتخابات سرنوشت چهارساله ما رقم می خورد و امروز، روز تعیین سرنوشت چهارساله کشور است، البته چه بسا به تعبیر رهبر معظم انقلاب تصمیمات رییس جمهور در 40 سال آینده ما تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی به رأی مردم و قانون تمکین کنند

نامزدهای انتخاباتی به رأی مردم و قانون تمکین کنند