مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

استاندار قزوین: مردم اعتراض خود را با حضور پای صندوق رأی نشان دهند


مردم ما امروز درک کرده اند که با همه گله هایی که نسبت به معیشت و مشکلات اقتصادی دارند باید اعتراضشان را از طریق کانال صندوق رأی نشان دهند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مردم ما امروز درک کرده اند که با همه گله هایی که نسبت به معیشت و مشکلات اقتصادی دارند باید اعتراضشان را از طریق کانال صندوق رأی نشان دهند.

هدایت الله جمالی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 1400 تصریح کرد: از اوایل صبح مشارکت خوبی دیده می شود، امیدواریم تا پایان زمان رأی گیری مشارکت مردم در انتخابات همچنان پرشور باشد، باید بدانیم که کشور در سایه تعامل و مسئولیت پذیری خودمان ساخته می شود.

وی افزود: مشکلات در سایه همدلی حل می شود و قهر کردن با صندوق رأی مشکلی را حل نمی کند جز اینکه که دشمنان کشور را شاد می کنند، مردم با حضور پرشور قدرت خود را به نمایش می گذارند، هر چقدر انتخابات پر شورتر باشد رییس جمهور منتخب می تواند با قدرت بیشتری در مجامع بین المللی از منافع کشور دفاع کند.

استاندار قزوین اظهار کرد: مردم ما باور دارند که سرنوشت کشور را باید خودشان رقم بزنند، هر اعتراضی که وجود دارد نیز باید از کانال همین صندوق رأی اتفاق بیفتد، قهر با صندوق رأی یعنی فرصت دادن به اینکه افراد ضعیف تر مسئولیت بگیرند، هر چقدر رییس جمهور با رأی بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: مردم اعتراض خود را با حضور پای صندوق رأی نشان دهند

استاندار قزوین: مردم اعتراض خود را با حضور پای صندوق رأی نشان دهند