مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

سیستم رأی گیری در بسیاری از شعب همدان دچار مشکل است


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان با اشاره به اینکه بنا بود فرآیند رأی گیری امروز ساعت 7 صبح آغاز شود، - ایسنا/همدان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان با اشاره به اینکه بنا بود فرآیند رأی گیری امروز ساعت 7 صبح آغاز شود، گفت: به علت مشکلاتی که در سیستم رأی گیری الکترونیک وجود داشت و همچنین عدم آموزش کافی، بسیاری از شعب دچار مشکل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی صبح جمعه 28 خردادماه در حاشیه حضور در شعبه 26 اخذ رأی همدان، با بیان اینکه بعضی از شعب کار خود را شروع کرده و برخی هم در حال آغاز به کار هستند، افزود: عدم آشنایی مردم با سیستم الکترونیک روند کار را کُند کرده و این موضوع در دست بررسی است که روند رأی گیری سریع تر انجام شود.

وی ضمن دعوت مردم به صبر و شکیبایی در شعب اخذ رأی، بیان کرد: این دوره از انتخابات برای کشور سرنوشت ساز است و برگ جدیدی را برای نظام اسلامی رقم می زند بنابراین مردم صبر و تحمل خود را در شعب بالا ببرند چراکه این مشکل قابل حل است.

فلاحی با بیان اینکه پیشنهاد داده ایم اگر سیستم، دوباره دچار مشکل شود فرآیند رأی گیری دستی انجام شود تا مردم اذیت نشوند، خاطرنشان کرد: قسمتی از مشکل مربوط به سیستم الکترونیک و ناآشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم رأی گیری در بسیاری از شعب همدان دچار مشکل است

سیستم رأی گیری در بسیاری از شعب همدان دچار مشکل است