مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-18سياسي

رییسی: برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسم


حرف هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی شناسم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی با حضور در مسجد جامع شهر ری رای خود را به صندوق انداخت و پس از مشارکت در انتخابات 1400 با بیان این که روز بسیار مبارکی برای تصمیم گیری ملت ایران است و از تمام دست اندر کاران انتخابات کمال تشکر را دارم گفت: ان شاءالله امروز به دست مردم اجرای عدالت رقم بخورد.

توصیه من به عنوان یک کاندیدا این است که رای مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رای هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته اند باشد.

وی افزود: بعضی از بخش های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می کنم در این راستا تلاش کنند.

رییسی با بیان اینکه امیدوارم امانتداری نسبت به رای مردم انجام شود اظهار کرد: ان شاءالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که برای مردم و در جهت رفع گرفتاری آنها باشد.

رییسی گفت: من تصمیم گرفتم در اولین ساعات رای خود را به صندوق بیندازم و از هر کسی که مشکلی دارد و ناامید است خواهش می کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می خواهم پای صندوق بیایند و رای خود را بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسم

رییسی: برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسم