مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-17سياسي

تدبیر و اخلاص امام و رهبری عامل حضور مردم در صحنه انقلاب است


اگر مردم تابحال در مسیر جمهوری اسلامی مانده اند به خاطر این است که صداقت، تدبیر، مدیریت و اخلاص را در پیشوای خود دیده اند وگرنه با عملکرد ما مسئولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی با عنوان بصیرت و دشمن شناسی که با حضور کارکنان اوقاف و مدیران اجرایی و فرهنگی برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: زندگی هر دو بزرگوار، درس های فراوانی برای شیعیان و همه مسلمانان دارد.

وی افزود: خیر و برکت فراوانی به واسطه اولاد فراوان و تربیت شخصیت های بزرگ دینی در پرتو وجودی بانوی نور و کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) به دست آمده است.

اسکندری با بیان اینکه این یک فرصت بزرگ معنوی و الهی است که در اختیار شهر قم و کشور و عالم تشیع قرار گرفته است گفت: باید قدردان این فرصت عظیم باشیم چرا که امام خمینی(ره) که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد هم خود از نسل امام موسی کاظم(ع) بودند و هم تربیت شده حوزه علمیه ای که در پرتو بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) شکل گرفته بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به ماجرای سفر حضرت معصومه(س) به ایران به قصد دیدار با برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا(ع) عنوان کرد: بر اساس روایات تاریخی، امام رضا(ع) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر و اخلاص امام و رهبری عامل حضور مردم در صحنه انقلاب است

تدبیر و اخلاص امام و رهبری عامل حضور مردم در صحنه انقلاب است