مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-17سياسي

توریسم سلامت در کشور با اتمام کرونا توسعه پیدا می کند


رییس جمهور با حائز اهمیت برشمردن توسعه و تکمیل بیمارستان های مرزی و مرکزی، گفت: توریسم سلامت در کشور پس از اتمام کرونا توسعه پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، دکتر حسن روحانی، رییس جمهور در افتتاح بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اشاره به اهمیت توسعه خدمات سلامت در استان های شمالی و گردشگر پذیر اظهار کرد: خدمت به استان های شمالی از جمله گیلان و خراسان و آذربایجان که مهمان پذیرند، بسیار برای ما مهم هستند.

توسعه توریسم سلامت ایران با اتمام کرونا وی با اشاره به توسعه توریسم سلامت پس از اتمام بحران کرونا، افزود: نیز در حاشیه افتتاح بیمارستان 135 تخت خوابی شهید حسین پور لنگرود با اشاره به سیاست این سازمان در تکمیل و توسعه بیمارستانهای کشور در دوران کرونا، اظهار کرد: این سازمان تلاش کرده به عنوان بازوان اجرایی دولت با همکاری مشاوران، پیمانکاران و مهندسان اقدامات شایسته ای انجام دهند تا دغدغه وزرات بهداشت کاهش پیدا کند.

علی نبیان با بیان اینکه در 15 ماه اخیر احداث و تکمیل بیمارستان های نیمه تمام را در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود:  از 14 بیمارستانی که برای تکمیل هدف گذاری شده بود، ساخت و تکمیل 13 بیمارستان به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده آن یکی هم تکمیل و در اختیار مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم سلامت در کشور با اتمام کرونا توسعه پیدا می کند

توریسم سلامت در کشور با اتمام کرونا توسعه پیدا می کند