مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-16سياسي

مشارکت با دلی پرخون


امروز با دلی پرخون از هشت سال فرصت سوزی و ناکارآمدی و بی تدبیری، در آستانه یک انتخاب قرار داریم و غفلت از میدان مشارکت، پیامدهای خسارت بار و عمیقی در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مجید فولادگر، رییس پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی نوشت: جریان های سیاسی در هر دوره ای برای جلب نظر مردم، مبتنی بر اندیشه سیاسی و رویکردشان به مسائل بین المللی و داخلی، روایت سیاسی خود را عرضه می کنند.

نگاه آن ها به مسئله و قابلیت شان در ارتباط با مردم و انتقال روایت های سیاسی و راهکارهای پیشنهادی، بر میزان رای و اقبال اجتماعی آنان موثر است.

سال 92 جریانی ظهور کرد که راه حل مسائل را خارج از مرزها جستجو می کرد و توانست اکثریت جامعه را متقاعد کند که چالش های داخلی محصول نوع تعامل ناکارآمد و غیرموثر خارجی است و چرخ اقتصادی کشور به دلیل مداخلات خارجی ها خصوصا آمریکا، متوقف شده و ما که زبان آن ها را خوب می دانیم! قادریم مذاکره کنیم و چرخ زندگی مردم را به حرکت درآوریم.

البته این جریان، روایت سیاسی خود را به کمک مغالطات منطقی و بکارگیری تکنیک ها و ابزارهای عملیات روانی و جنگ شناختی، تقویت کرد و خطاهای راهبردی جبهه انقلاب و تکثر نامزدها و درگیری های درون جریانی، بر این آتش دمید و شد آنچه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت با دلی پرخون

مشارکت با دلی پرخون