مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-16ورزشي

گلایه هواداران استقلال از رییس فراکسیون ورزش در مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه شب، برخی از پیشکسوتان باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دعوت محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش در مجلس با ابراهیم رییسی کاندیدای ریاست جمهوری دیدار داشتند و از دغدغه های هواداران و مشکلات تیم هایشان گفتند .

- هواداران استقلال اعتقاد دارند ای کاش آقایان (برخی از نمایندگان مجلس) که مدعی کمک به ایجاد مشارکت مردمی در انتخابات هستند با رفتاری خام موجب دلسردی آنها نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه شب، برخی از پیشکسوتان باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دعوت محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش در مجلس با ابراهیم رییسی کاندیدای ریاست جمهوری دیدار داشتند و از دغدغه های هواداران و مشکلات تیم هایشان گفتند و مطالبات هواداران را مطرح کردند.

با رسانه ای شدن اسامی مدعوین ،موجی از اعتراض هواداران استقلال در فضای مجازی به راه افتاد ؛چرا از استقلال تنها از پیشکسوتان دعوت شد اما از باشگاه پرسپولیس علاوه بر پیشکسوتان دو نفر از مسئولین فعلی این باشگاه ( جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری) نیز حاضر بودند و با کاندیدای ریاست جمهوری گفتگو کردند؟ سوال هواداران استقلال از محمد مهدی فروردین در فَضای مجازی این است که آیا قرار است تبعیض بین دو باشگاه، همچنان ادامه داشته باشد ؟ آیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه هواداران استقلال از رییس فراکسیون ورزش در مجلس

گلایه هواداران استقلال از رییس فراکسیون ورزش در مجلس