مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-16سياسي

تمام روستاهای البرز به اینترنت 4G وصل شدند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام موتور محرکه توسعه البرز و استان های همجوار است از این رو حال نیل به اهداف در این راستا است.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام موتور محرکه توسعه البرز و استان های همجوار است از این رو حال نیل به اهداف در این راستا است.

عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح مرکز خدمات ارتباطی بین المللی شهید فخری زاده در منطقه ویژه اقتصادی پیام که روز چهارشنبه 26 خرداد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، تمامی تدابیر لازم جهت برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در کرج اندیشیده شده، افزود: زیرساخت های لازم برای اجرای این امر در البرز وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طی اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته زیرساخت های در بخش های مختلف تقویت شده که ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز یکی از اهم این موارد است.

شهبازی گفت: خرسندیم که در البرز به عنوان قطب علم و فناوری مرکز خدمات ارتباطی بین المللی نیز آغاز به کار کرد تا این استان همچنان در کشور شاخص و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: اولین مرکز داده پردازی کشور که نقش ملی و فراملی دارد در البرز مورد بهره برداری قرار گرفت و زیرساخت این اقدام بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پیام در البرز فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام روستاهای البرز به اینترنت 4G وصل شدند

تمام روستاهای البرز به اینترنت 4G وصل شدند