مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-16اجتماعي

آمار فرزندآوری در البرز از سال 90 رو به کاهش است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ادامه با اشاره به وجود پدیده ازدواج های زیر سن قانونی در البرز گفت: هر چند این موضوع به عنوان مسائل اولویت دار البرز هنوز تبیین نشده ولی نگران آن هستیم که فقر مشوق ترویج این نوع ازدواج ها باشد.

- ایسنا/البرز مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ادامه با اشاره به وجود پدیده ازدواج های زیر سن قانونی در البرز گفت: هر چند این موضوع به عنوان مسائل اولویت دار البرز هنوز تبیین نشده ولی نگران آن هستیم که فقر مشوق ترویج این نوع ازدواج ها باشد.

مریم اسماعیلی فرد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه 700 هزار نفر در البرز زیر 18 سال سن دارند و کودک تلقی می شوند، اظهار کرد: این بخش از شهروندان زمانی ممکن است صدایشان شنیده شود که درگیر آسیب شده اند.

وی ادامه داد: اولویت ما این است که قبل از اینکه این گروه درگیر آسیب شده و به مشکلی در سیاست گذاری ها تبدیل شوند، به دغدغه ها و نیازهایشان رسیدگی شود.

وی توضیح داد: ما به عنوان بخشی از بدنه دولت وظیفه داریم حقوق دولت را رعایت کنیم چون آنها آینده سازان کشور و مهمترین سرمایه های اجتماعی این مرز و بوم هستند.

وی تاکید کرد: باید به مسائل کودکان در همه شئونات و طبقات اجتماعی جامعه توجه شود چون هر چقدر که طبقه ای که کودکان در آن زندگی می کنند کم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فرزندآوری در البرز از سال 90 رو به کاهش است

آمار فرزندآوری در البرز از سال 90 رو به کاهش است