مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16سياسي

باید دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم.

آیت الله مصطفی علما امروز(26 خرداد) در جلسه برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی(6 تا 12 تیر)، حضور گسترده در پای صندوق های رای را یک نه بزرگ به دشمنان اسلام و انقلاب عنوان و اظهار کرد: همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم و بار دیگر با حضور گسترده و تاثیرگذار خود در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و ایران بایستیم و از کشور و اسلام حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اداره ایران اسلامی متکی به حضور و انتخاب مردم است، گفت: برخورد ما در امورات کشور تاثیر گذار است، لذا همه باید با حضور گسترده و آگاهانه خود در پای صندوق های رای علاوه بر اینکه در جهت بهبود امور گام برداریم، بار دیگر در برابر دشمنان از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امروز ایران اسلامی کشوری پرقدرت است و برای ادامه راه باید بیدار و بصیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم

باید دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم