مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-16پزشكي

200 کارشناس بهداشتی فرآیند انتخابات در یزد را نظارت می کنند


مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت 230 کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر حسن جعفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری های مسری بخصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه های انتخابات، در سطح استان یزد، صورت می گیرد.

وی  افزود: به همین منظور در روز انتخابات، 230 ناظر بهداشتی به صورت ثابت یا سیار در حوزه های اخذ رای در استان حضور خواهند داشت.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های انتخابیه افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز،  رعایت فاصله گذاری اجتماعی 2 متر، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است.

جعفری خاطرنشان کرد: اخذ اثر انگشت در فرایند انتخابات به خصوص در روز رای گیری ممنوع است و در چیدمان میزها و صندلی ها برای رای دهندگان و عوامل شعب فاصله 2 متری  حفظ شود.

(8 متر مربع برای هرنفر و استفاده حداکثر از 30 درصد ظرفیت محل برای حضور افراد ضروری است.

دکتر جعفری تاکید کرد: رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند و قبل و بعد از رای دادن دست ها را با آب و صابون شستشو دهند و یا اینکه ضدعفونی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کارشناس بهداشتی فرآیند انتخابات در یزد را نظارت می کنند

200 کارشناس بهداشتی فرآیند انتخابات در یزد را نظارت می کنند