مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-16سياسي

نیاز کشور به توسعه پارک های وابسته به صنعت


رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با تاکید بر اینکه با الگوهای قدیم مدیریت نمی توان به رشد رسید، گفت: امروزه توسعه پارک های علم و فناوری وابسته به صنعت مد نظر است که باید برای توسعه این پارک ها برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد جعفر صدیق دامغانی زاده امروز در نشست حکمرانی مدرن پارک های علم و فناوری با تاکید بر اینکه تا قالب ها شکسته نشود، نمی توانیم رشد کنیم، افزود: ما دیگر نمی توانیم زیر سقف مدیریت قدیمی به توسعه برسیم.

وی آغاز توسعه تکنولوژی را از داستان های علمی تخیلی دانست و اظهار کرد: در الگوهای قدیمی، روابط عمومی ها سنگر حوزه ریاست بودند، ولی در الگوهای جدید روابط عمومی ها جای فکر و محتوا و مکمل برنامه های توسعه ای سازمان ها هستند.

صدیق، به بیان تاریخچه راه اندازی پارک های علم و فناوری در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سال های 72 و 73 بخشی از ذوب آهن اصفهان فرسوده و در حال تعطیلی بود که برای این موضوع بررسی هایی صورت گرفت که در نهایت به راه اندازی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منجر شد.

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خاطرنشان کرد: مکان یابی این شهرک را در اطراف دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شد و پس از آن اساسنامه شهرک در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور به توسعه پارک های وابسته به صنعت

نیاز کشور به توسعه پارک های وابسته به صنعت