مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-16سياسي

بوشهر محروم از یک شهربازی/ سامانه شفافیت در اولویت شورای شهر


در شهر بوشهر از کمترین ها برای ایجاد نشاط اجتماعی همچون شهربازی مجهز و استاندار محروم هستیم.

- محمد کاظم رجبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در شهر بوشهر با توجه به داشته های غنی در بُعد فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و تفریحی متاسفانه از این ظرفیت ها بطور مطلوب استفاده نشده است و همچنان نیازهای اولیه مردم اعم از موضوع آسفالت، شهربازی و… برآورده نشده است.

  کارشناس مسائل شهری گفت: با این وجود دو موضوع مهم اولویت دار ترسیم و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با توجه به نیازهای شهر بوشهر در تمامی ابعاد مدیریت شهری می باشد و دومین موضوع سوق دادن شهرداری به سمت درآمدهای پایدار است چراکه هر گونه اقدام و عملیات پروژههای عمرانی و اجرایی مستلزم هزینه است که اگر منبع درآمدی چه در خود پروژههای منظور و چه در سایر کدهای درآمدی وجود نداشته باشه امکان اجرایی نمودن برنامه ها و پروژه ها مقدور نمی باشد البته جذب این درآمدها نباید از سفره شهروندان باشد.

  وی بیان داشت: قطعاً از بودجه نقدی به سمت بودجه تعهدی گام برداشته که این موضوع هم به نفع شهرداری و هم به نفع شهروندان است.

  رجبی گفت: وضعیت مالی حاکم بر دستگاه های اجرایی مندرج در ماده 5 قانون خدمات کشوری از لحاظ جذب نقدینگی وضعیت مطلوبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر محروم از یک شهربازی/ سامانه شفافیت در اولویت شورای شهر

بوشهر محروم از یک شهربازی/ سامانه شفافیت در اولویت شورای شهر