مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-16بين الملل

کیم جونگ اون: اوضاع مواد غذایی در کره شمالی وخیم است


رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش کرد، رهبری این کشور گفته که اقتصاد در سال جاری میلادی بهبود داشته اما خواستار اقداماتی برای مقابله با وخامت اوضاع غذایی در نتیجه کرونا و طوفان 2020 شده است.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش کرد، رهبری این کشور گفته که اقتصاد در سال جاری میلادی بهبود داشته اما خواستار اقداماتی برای مقابله با وخامت اوضاع غذایی در نتیجه کرونا و طوفان 2020 شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جلسه مجمع عمومی حزب حاکم کارگران به بررسی پیشرفت در سیاست های کلان و اقداماتی برای حل مسائل اقتصادی پرداخت.

در این جلسه اهداف و وظایف برای دستیابی به یک برنامه اقتصادی پنج ساله جدید که در جلسه قبلی در فوریه مطرح شده بود، ارائه شد که شامل افزایش تولید فولاد و غذا می شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز گزارش کرد، کیم جونگ اون گفته که اقتصاد به صورت کلی در نیمه نخست سال جاری میلادی رشد داشته و مجموع خروجی صنایع نیز در کشور 25 درصد بیشتر از سال قبل بوده است.

اما یکسری کاستی ها در اقدامات حزب برای تحقق برنامه ها به دلیل چند مورد مانع از جمله پاندمی کرونا و طوفان سال 2020 دیده می شود که باعث شده تا منابع غذایی کم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم جونگ اون: اوضاع مواد غذایی در کره شمالی وخیم است

کیم جونگ اون: اوضاع مواد غذایی در کره شمالی وخیم است