مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 01:352021-06-15ورزشي

پایان افتضاح «ویلموتس»، «تاج» و AFC با چهار برد دلچسب در منامه


تیم ملی فوتبال ایران با صعود مستقیم به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به افتضاح و استرسی که سرمربی سابق تیم ملی، رییس سابق فدراسیون ایران و همچنین AFC ایجاد کرده بودند، - ، شاید قبل از شروع کار تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر کمتر کسی تصور می کرد تیم ملی ایران بتواند به عنوان تیم صدرنشین گروه C به مرحله بعد صعود کند.

تا پایان دور رفت، ایران با کسب 6 امتیاز بعد از عراق و بحرین، در رده سوم جدول قرار داشت و چند عامل باعث ایجاد افتضاح و استرسی شد که خوشبختانه با کسب چهار پیروزی متوالی در بازی برگشت، به همه آنها خاتمه داده شد.

مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را می توان یکی از عوامل اصلی این افتضاح دانست که در دیدارهای رفت مرحله انتخابی، روی نیمکت کشورمان نشست.

ویلموتس بعد از دو برد مقابل هنگ کنگ و کامبوج، برابر بحرین و عراق تن به شکست داد تا معادلات صعود ایران به مرحله بعد سخت و سخت تر شود.

ویلموتس بعد از باخت به عراق از هدایت تیم ملی کناره گیری کرد و علاوه بر مشکلات فنی و امتیازی که برای تیم ملی ایجاد کرده بود، از فدراسیون فوتبال برای گرفتن غرامت شکایت کرد.

مارک ویلموتس پرونده شکایت ویلموتس از ایران همچنان باز است و احتمالاً فدراسیون فوتبال کشورمان به پرداخت رقمی بیش از 6 میلیون ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان افتضاح «ویلموتس»، «تاج» و AFC با چهار برد دلچسب در منامه

پایان افتضاح «ویلموتس»، «تاج» و AFC با چهار برد دلچسب در منامه