مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-15سياسي

باید اشکالات را ترمیم کنید تا دشمن ناامید شود


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه مشکل ما مشکل مدیریتی در درون است، گفت: متاسفانه الان چنگی به صورت انقلاب به خاطر مسؤولان نالایق و ناتوان خورده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در آستانه انتخابات در نهضت روشنگری که در سپاه ساری برگزار شد، با تاکید بر اینکه رسانه انقلابی باید دشمن شناس باشد، اظهار کرد: رسانه انقلابی باید با سواد رسانه ای در راستای آن توطئه دشمن را خنثی سازی کند.

وی افزود: رسانه خیلی مهم است امروز دشمن جنگ رسانه ای به راه انداخته و مهم ترین پایگاه جنگ نرم رسانه است، انتظار ما از بسیجیان رسانه ای توجه به همین نکته است.

تسخیری تصریح کرد: در فاصله زمانی سه روزه به انتخابات باید بدانیم که فاصله بین اطلاعات و عملیات در رسانه بسیار کوتاه است، امروز دشمن جنگ احزاب را بر علیه جبهه انقلاب راه اندازی کرده و میدان این جنگ رسانه است چون کر ونا اجازه نداد میدان این جنگ کف خیابان باشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: انتخابات خیلی مهم است حساسیت زیادی برخوددار است این شرایط اقتصادی مردم را ناامید و در خارج جبهه مخالف با انقلاب را امیدوار کرده چرا که در بیرون از مرزها یک وضعیت بسیار انقلاب به خاطر مسؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اشکالات را ترمیم کنید تا دشمن ناامید شود

باید اشکالات را ترمیم کنید تا دشمن ناامید شود