مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15سياسي

دعوت جمعی از استادان دانشگاه شریفاز مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات 1400


جمعی از استادان دانشگاه صنعتی شریف از اقشار مختلف مردم برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات 1400 ریاست جمهوری دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس جمعی از استادان دانشگاه صنعتی شریف از اقشار مختلف مردم برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات 1400 ریاست جمهوری دعوت کردند.

در متن دعوت دعوت  استادان دانشگاه شریف آمده است:  ایران سربلند در مسیر حرکت تاریخی خود برای رسیدن به اهداف والای ترسیم شده توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، در آستانه یک انتخاب تاریخی و سرنوشت ساز قرار گرفته است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت بی بدیلی برای ایجاد یک تحول اساسی در مناسبات اجرایی کشور است.

اینک که به برکت خون شهدا، ایران اسلامی به یک قدرت بلامنازع منطقه ای تبدیل شده، ساماندهی ابعاد مختلف اقتصادی، علمی، اشتغال و بویژه معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه و استقرار دولتی در شأن ملت ایران در رأس همه اولویت ها قرار دارد و شایسته است که در دهه آغازین قرن پانزدهم، با اصلاحاتی اساسی و ایجاد یک نظام حکمرانی مبتنی بر عدالت در همه ابعاد مادی و معنوی آن، غایت آرزوی شهدا، امام خمینی (ره)، و رهبر عزیزمان محقق شود.

مردم شریف ایران ما شرایط حکمرانی کشور را نیازمند تحولی اساسی در نحوه اداره کشور و سپردن امور اجرایی آن به دست مدیرانی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جمعی از استادان دانشگاه شریفاز مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات 1400

دعوت جمعی از استادان دانشگاه شریفاز مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات 1400