مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15اقتصادي

مشکلی جدید در مسیر بازگشت ارز به کشور


رییس کنفدارسیون صادرات ایران می گوید با وجود آنکه بنا بود در سال جاری با اجرای ابلاغیه 177 ستاد هماهنگی اقتصادی مشکلات ارزی صادرکنندگان کاهش یابد اما در روزهای گذشته معضلی جدید در این عرصه ایجاد شده است.

- رییس کنفدارسیون صادرات ایران می گوید با وجود آنکه بنا بود در سال جاری با اجرای ابلاغیه 177 ستاد هماهنگی اقتصادی مشکلات ارزی صادرکنندگان کاهش یابد اما در روزهای گذشته معضلی جدید در این عرصه ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد لاهوتی در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، اظهار کرد: هرچند بخش خصوصی از سه سال قبل پیشنهادات خود در زمینه بازگشت ارز به کشور و ایفای تعهدات ارزی را ارائه کرده بود اما متاسفانه تا چندی قبل این پیشنهادات راه به جایی نبرده بودند و سرانجام با ابلاغیه 177 ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بنا شد، پنج روش برای بازگشت ارز به کشور در اختیار صادرکنندگان قرار گیرد.

وی با بین اینکه واردات در برابر صادرات یکی از راهکارهای پیش بینی شده در این زمینه بود، توضیح داد: متاسفانه از حدود دو هفته قبل محدودیتی جدید در مسیر اجرای این ابلاغیه به وجود آمده است.

در حال حاضر صادرکنندگان موظفند برای اجرای واردات در برابر صادرات، کالای تخصصی در حوزه فعالیت خود وارد کنند که همین امر برای آنها مشکلاتی جدید ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی جدید در مسیر بازگشت ارز به کشور

مشکلی جدید در مسیر بازگشت ارز به کشور