مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-15سياسي

«دکترین تمدنی جمهوری اسلامی ایران» در الجزایر


به اهتمام نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، کتاب «دکترین تمدنی جمهوری اسلامی ایران» با عنوان «ایران و قیم المشروع الحضاری_ قراءه موضوعیه لمشروع النهضه عند قاده الثوره الاسلامیه الایرانیه» توسط نورالدین ابولحیه منتشر شد.

- به اهتمام نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، کتاب دکترین تمدنی جمهوری اسلامی ایران با عنوان ایران و قیم المشروع الحضاری_ قراءه موضوعیه لمشروع النهضه عند قاده الثوره الاسلامیه الایرانیه توسط نورالدین ابولحیه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب پنجمین تألیف از سلسله دکترین تمدنی ایران است که به معرفی اصول و پایه های ارزشی و نظام سیاسی و تمدنی جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر نظام های جامعه جهانی و سایر جوامع در میان امت اسلامی می پردازد.

سایر عناوین این سلسله کتاب ها عبارت است از: 1- ایران.

دین و حضاره 2- ایران .

نظام و قیم 3- ایران .

ثوره و انتصار 4- ایران .

والقرآن کتاب ایران و قیم المشروع الحضاری در 10 فصل تدوین شده است: دکترین تمدنی و ارزش های دینی، دکترین تمدنی و ارزش های معنوی، دکترین تمدنی و ارزش های اخلاقی، دکترین تمدنی و ارزش های انسانی، دکترین تمدنی و ارزش های اجتماعی، دکترین تمدنی و ارزش های سیاسی، دکتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دکترین تمدنی جمهوری اسلامی ایران» در الجزایر

«دکترین تمدنی جمهوری اسلامی ایران» در الجزایر