مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-15سياسي

جهادگران دانشگاه کاشان اردوی جهادی بصیرت افزایی برگزار کردند


جواد پورپیرعلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به برگزاری اردوی جهادی با نام سفیران بصیرت به همت جهادگران این دانشگاه اشاره کرد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: جهادگران گروه جهادی شهید حججی این دانشگاه اردوی بصیرت افزایی در روستاهای منطقه برزک کاشان را برگزار کردند.

جواد پورپیرعلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به برگزاری اردوی جهادی با نام سفیران بصیرت به همت جهادگران این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای توصیه به حق بین مردم، بصیرت افزایی و معرفی راه درست به آحاد مردم، جهادگران دانشگاه کاشان هفته گذشته اردوی جهادی 2 روزه ای در منطقه برزک کاشان برگزار کردند.

پورپیرعلی با بیان اینکه در این اردوی جهادی 10 نفر از جهادگران خواهر و برادر در روستا های برزک حضور یافتند، افزود: در 10 روستای این منطقه، جهادگران به صورت خانه به خانه و میدانی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند و در روستا های دیگر، جلسات سخنرانی و روشنگری در فضای عمومی صورت گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این اردوی جهادی را گروه جهادی شهید حججی این دانشگاه به عهده گرفته بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه کاشان اردوی جهادی بصیرت افزایی برگزار کردند

جهادگران دانشگاه کاشان اردوی جهادی بصیرت افزایی برگزار کردند