مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:102021-06-14سياسي

جذب نیرو از مسیر توصیه و سفارش اعضای شورای شهر باید ممنوع شود


نامزد ششمین دوره شورای اسلامی تهران بر تصویب ممنوعیت جذب نیرو از مسیر توصیه و سفارش اعضای شورای شهر در شهرداری ها و همچنین رعایت الزامات قانونی فرایندهای استخدامی تاکید کرد.

- در پاسخ به این سوال که هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ اظهار داشت: 1- مهم ترین اولویت و اولویت اول اینجانب، اجرایی نمودن طرح بزرگ قیمت گذاری مسکن در تمام مناطق 22 گانه تهران (ویژه اجاره نشینان) طی سامانه جامع قیمت، با همکاری مجلس شورای اسلامی جهت رفع موانع قانونی و قوه قضاییه، هیأت محترم دولت آینده، وزارت مسکن، سازمان امور مالیاتی و همچنین اتحادیه املاک.

اجاره بها اصلی ترین دغدغه مردم شده است.

اولویت های دیگر هم هست ولی مهم ترین و اصلی ترین اولویت اینجانب، حذف دلالان از بازار مسکن پایتخت هست.

2- ساماندهی تکدی گران و حذف پدیده تکدی گری از سطح شهر 3- تسهیل در مورد ساخت مسکن و کاهش تعرفه های پرداخت ساخت و یا تعرفه های تخفیفی و رایگان برای زوج های جوان، اقشار کم درامد و خانواده های 4 نفره به بالا و مسکن سازان مصرف کننده.

4- توسعه و نوسازی و گسترش سیستم حمل و نقل درون شهری (نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی) 5- شرکت دادن شهروندان در تصمیمات شهری از طریق سامانه نظرسنجی وی در پاسخ به این سوال که شهرداری ها هم اکنون با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو از مسیر توصیه و سفارش اعضای شورای شهر باید ممنوع شود

جذب نیرو از مسیر توصیه و سفارش اعضای شورای شهر باید ممنوع شود