مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-14اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان


عملیات اجرایی طرح تکمیلی بخشی از شبکه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان با اعتبار 391 میلیارد تومان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آغاز پروژه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان امروز درجمع خبرنگاران اظهارکرد: عملیات اجرایی طرح تکمیلی بخشی از شبکه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان با اعتبار 391 میلیارد تومان آغاز شده است وی افزود: با توجه به شرایط منحصر به فرد شهرستان مسجدسلیمان و بازنگری در مبانی طرح فاضلاب این شهرستان و به دلیل مسائل و مشکلات اجرایی و صرفه جویی در بیت المال مقرر گردید سیستم تصفیه فاضلاب به صورتLocal(محلی) اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: این پروژه در مناطق چهاربیشه، نفتک، ریل وی، پشت ترمینال، چیت شویی،کوی جهاد، مال دولت، کولرشاپ، بازار چشمه علی، نمره دو، سی برنج، باغ ملی، پشت برج، نمره چهل، سبزآباد،کمپ کرسنت و مین آفیس اجرایی می شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح به طول 155 کیلومتر که شامل خطوط اصلی و فرعی و انشعابات است و تعداد کل انشعابات 10 هزار فقره هستند.

مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه میزان بهره مندی مردم شهرستان مسجد سلیمان از سیستم دفع بهداشتی فاضلاب از چهار درصد به حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان

آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان