مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-14سياسي

مردم در همه نقاط شهرستان دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار بهبود وضعیت آب شرب و آب کشاورزی در این شهرستان شد و گفت: مردم در همه نقاط دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرعامل آب منطقه ای بوشهر که با موضوع بررسی وضعیت آب دشتستان برگزار شد اظهار داشت: دشتستان با چالش های زیادی در حوزه آب روبرو است و هم در زمینه آب شرب و هم در زمینه آب کشاورزی با مشکلات جدی روبرو است.

وی با انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان استانی و کشوری برای تأمین اعتبارت مورد نیاز طرح های حوزه آب دشتستان، بیان کرد: سد دالکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های شهرستان دشتستان و استان بوشهر است ولی به دلیل عدم تأمین اعتبار مسیر کندی را برای تکمیل طی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر تلاش ها و پیگیری های سال قبل، از ابتدای امسال نیز پیگیری مجدانه ای برای تأمین اعتبارات سد دالکی داشته ام.

وی تاکید کرد: علیرغم نامه و قول و وعده معاونین رییس جمهور و وزیر نیرو، هنوز اعتبارات سد دالکی تأمین نشده است.

وی ادامه داد: با رییس مجلس، وزیر نیرو، معاونین رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و معاونان وی، معاون سپاه، معاون وزیر نیرو و… در این زمینه صحبت کردم و وعده پیگیری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در همه نقاط شهرستان دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند

مردم در همه نقاط شهرستان دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند