مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-14دانش

برنامه ریزی برای راه اندازی 17 رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال 1400 با حضور رییس دانشگاه، اعضاء و جمعی از مسئولان برگزار شد، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برنامه ریزی برای راه اندازی 17 رشته مقطع مختلف تحصیلی با تاکید بر رشته های بین رشته ای در دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال 1400 با حضور رییس دانشگاه، اعضاء و جمعی از مسئولان برگزار شد، موضوعات متعددی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از پیشروترین مراکز، اصلاح فرایند های پرداختی و مصوبات را با جدیت دنبال می کند؛ گفت: مصوبات جلسات هیئت امنا در ارتقا، تعالی و رفع مطالبات کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اثرگذار است.

وی در این جلسه با اشاره به اقدامات معاونت های مختلف دانشگاه، کسب رتبه های برتر کشور در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و رشد قابل توجه در آزمون های بورد تخصصی نسبت به معدل کشوری را از جمله دستاورد های حوزه آموزش دانشگاه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای راه اندازی 17 رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برنامه ریزی برای راه اندازی 17 رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی