مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-14سياسي

دولت آینده باید مشکلات را از طریق دانشگاه حل کند


رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه دولت آینده باید مشکلات خود را از طریق دانشگاه حل کند، گفت: اگر واقعاً دولتی سرکار بیاید که بخواهد مشکلات اقتصادی، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه دولت آینده باید مشکلات خود را از طریق دانشگاه حل کند، گفت: اگر واقعاً دولتی سرکار بیاید که بخواهد مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را در ابعاد مختلف به صورت اساسی حل کند، باید به دانشگاه به عنوان متخصص در حوزه های مختلف نگاه داشته باشد و به بودجه دانشگاه به شکل سرمایه گذاری برای حل مشکلات کشور نگاه کند.

منصور زراءنژاد در گفت وگو با ایسنا، درخصوص مطالبه جامعه دانشگاهی از دولت آینده، اظهار کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری معمولاً در زمان انتخابات، دانشگاه ها را مورد توجه قرار می دهند و از مخاطبین اصلی آن ها دانشگاهیان هستند.

اما عموماً بعد از انتخابات و آغاز به کار دولت های جدید، به دلیل وجود مسائل و مشکلات زیاد، دانشگاه ها از آموزش و پژوهش و مسائل مربوط به نخبگان و نقش دانشگاه در توسعه کشور مغفول باقی می مانند.

دانشگاه ها مورد غفلت قرار گرفته اند وی گفت: تا وقتی توجه اساسی به دانشگاه ها نشود، امکان توسعه کشور و حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، اگر نگویم محال است تقریباً بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده باید مشکلات را از طریق دانشگاه حل کند

دولت آینده باید مشکلات را از طریق دانشگاه حل کند