مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-14سياسي

اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد لیستی در انتخابات شوراهای شهر ندارند


رییس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصولگرایان این استان لیستی برای انتخابات شوراهای شهر نخواهند داشت و از لیست خاصی نیز حمایت نمی کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصولگرایان این استان لیستی برای انتخابات شوراهای شهر نخواهند داشت و از لیست خاصی نیز حمایت نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: برای ارائه لیست در انتخابات شورای شوراهای شهر استان به نتیجه نرسیده ایم.

وی اظهارکرد: چون داوطلبان حاضر در صحنه انتخابات شوراهای شهر استان از جریان اصولگرا زیاد بودند به لیست واحدی نرسیده ایم.

گفتنی است که روز 28 خرداد ماه 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر برگزار می شود.

بیش از 550 هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات28 خرداد 1400 واجد شرایط رای دادن هستند که حدود 13 هزار و 900 نفر رای اولی می باشند، حدود 1000 شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 در نظر گرفته شده است که جهت پیشگیری از کرونا بیش از 14 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم راحت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد لیستی در انتخابات شوراهای شهر ندارند

اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد لیستی در انتخابات شوراهای شهر ندارند