مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-14اقتصادي

لزوم فراهم شدن امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک


هفتاد و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با حضور مسئولان دولتی، قضایی و بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، - ایسنا/آذربایجان شرقی هفتاد و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با حضور مسئولان دولتی، قضایی و بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق واحدهای تولیدی و مشکلات اخذ مجوزهای احداث نیروگاه برق در شهرک های صنعتی، با قدردانی از همراهی صنایع و واحدهای تولیدی برای صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از قطع برق خانگی، گفت: با ادامه ی این روند و برنامه ریزی برای تأمین برق مورد نیاز، در هفته های آتی مشکلات کمتری خواهیم داشت.

محمدرضا پورمحمدی ادامه داد: با ایجاد مشکل قطعی برق در طول هفته های گذشته، کمیته ی ذی ربط تصمیم به مدیریت قطع برق در طول یک بار در هفته در واحدهای پرمصرف تولیدی گرفت تا مصارف خانگی و دیگر واحدها بتوانند با مشکل کمتری مواجه شوند که در این جلسه نیز تصمیم بر ادامه این روال گرفته شد.

وی همچنین بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در استان تأکید کرد و خواستار فراهم شدن امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم شدن امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک

لزوم فراهم شدن امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک