مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-13ورزشي

نگرانی مهم مدیران استقلال درباره دریافت کمک از هواداران متمول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگرچه پای کار آمدن هواداران پولدار می تواند مشکلات استقلال را حداقل به صورت کوتاه مدت و مقطعی مرتفع کند ولی مقامات باشگاه نگران اثرات دراز مدت چنین راهکاری هستند و معتقدند به بازی گرفتن هواداران در مسائل مالی تبعات .

- مشکلات مالی و مدیریتی استقلال موجب شده تا برای رفع برخی موانع، دست یاری به سوی هواداران متمول دراز شده و از آنها برای حل این دغدغه ها کمک گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگرچه پای کار آمدن هواداران پولدار می تواند مشکلات استقلال را حداقل به صورت کوتاه مدت و مقطعی مرتفع کند ولی مقامات باشگاه نگران اثرات دراز مدت چنین راهکاری هستند و معتقدند به بازی گرفتن هواداران در مسائل مالی تبعات بدی برای باشگاه به ارمغان خواهد آورد.

برخی از مدیران استقلال طی روزهای گذشته با ابراز نگرانی از کمک چند طرفدار متمول به این نکته اشاره کرده اند که قطعاً وقتی شخصی یا اشخاصی برای کمک به استقلال وارد عرصه شوند و مبالغی را به صورت کمک بلاعوض یا وام در اختیار باشگاه بگذارند، پس از مدتی دیگر هرگز تحت عنوان یک هوادار عادی باقی نخواهند ماند و کاملاً توقع دارند در تصمیمات مدیریتی وارد شوند و نظراتشان مؤثر واقع شود چون معتقدند وقتی پول خرج می کنند باید در مسائل مدیریتی هم به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مهم مدیران استقلال درباره دریافت کمک از هواداران متمول

نگرانی مهم مدیران استقلال درباره دریافت کمک از هواداران متمول