مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-13سياسي

انتخابات، نمایش اقتدار نظام است/جلیلی تا آخر در صحنه می ماند


مسئول ستاد انتخابات مرکزی سعید جلیلی در استان فارس با بیان اینکه انتخابات یک نمایش اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مسئول ستاد انتخابات مرکزی سعید جلیلی در استان فارس با بیان اینکه انتخابات یک نمایش اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد.

ابراهیم کرامت فر بعداز ظهر یکشنبه 23 خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در انتخابات های مختلف ستادهای متعددی ایجاد می شود و بعضاً رقابت تخریبی بین ستادها هم در زمان انتخابات و حتی پس از رقابت ها به وجود می آید.

او با اشاره به اینکه آقای جلیلی برای جلوگیری از ادعای برخی از افراد پس از انتخابات، بر تشکیل ستادهای متعدد اعتقادی ندارد، اضافه کرد: این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابلت ریاست جمهوری سوابق مختلفی نظیر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای امنیت ملی را در کارنامه دارد و سال ها در وزارت خارجه مشغول به فعالیت بوده است.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه برخلاف تصور مردم، شورای امنیت ملی در مسائل مختلف ورود پیدا می کند، گفت: وزارت خانه ها وقتی در عملی دربمانند، حل آن را دبیرخانه شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، نمایش اقتدار نظام است/جلیلی تا آخر در صحنه می ماند

انتخابات، نمایش اقتدار نظام است/جلیلی تا آخر در صحنه می ماند