مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-13سياسي

به جای حسرت، ائمه وار زندگی کنیم


مواردی گذرا در این گزارش در باب نکات تربیتی مطرح شده که خواندن آن در دنیایی که از شروع روز دختر تا چند روز بعد از آن فقط آهنگ و کلیپ و استیکر است است که فجازی را می ترکاند، - خالی از لطف نیست.

_ مرضیه کیان: از زمانی که روز دختر شروع می شود فکر و خیال از ذهن آدم؛ این موجود دو پای محدود به مکان و زمان با فکر و خیالی که اگر دست و پایش را با غل و زنجیر هم به زمین میخ کنی باز هم حریفش نمی شوی به هرجایی که دلش بخواهد سفر می کند، مخصوصاً اگر آن آدم، جنسش دختر باشد یا نسبتش با آن دختر پدر و مادری باشد که عظمت روح و دردانه کریمه عالم، معصومه (س) که بهانه نامیدن روز دختر است را درک کرده باشد، حالا هر چقدر هم دلش را به کلیپ هایی که با چیدن عکس های بزک شده با چاشنی خنده و آهنگ شیش و هشت خوش کند و چند تا اسلاید قلب و ستاره قِر و فِر دار هم از پایین و بالا و گوشه چپ و راست ضمیمه اش کند، باز هم یک جای کار می لنگد.

استیکر قلب و گل هم پاسخگو نیست! هر چه این روزها به روزهای ولادت امام رضا(ع) نزدیکتر می شود، شاید خلأ بیشتر احساس می شود.

کار با شربت زعفرانی و کیک یزدی هم درست نمی شود، درمان را باید جای دیگر جستجو کرد.

خب انسان است دیگر… حسادت هم یکی از ویژگی های انسان بودن است، جای حسودی کردن هم دارد! وقتی آدمی می بیند که آدم های بزرگ چطور برای خواهر و برادری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای حسرت، ائمه وار زندگی کنیم

به جای حسرت، ائمه وار زندگی کنیم