مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13سياسي

مردم ما زمان شناس هستند/ مشارکت در انتخابات اصلی مهم


امام جمعه کالپوش با بیان اینکه در فرصت باقی مانده تا انتخابات باید حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح را داشته باشیم، گفت: مردم ما زمان شناس هستند و می دانند که امروز حضورشان مهم است.

- ، ضمن بیان اینکه در این فرصت باقی مانده تا انتخابات مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح به میدان بیایند، خاطر نشان کرد: حضور پای صندوق های رأی فرقی ندارد که این جناح باشد یا آن جناح، چرا که ما مردم را عالمان غیر متهتک می دانیم و به آنها امید داریم و قطعاً ادامه راه برای ما پر از امید است البته که مردم ما زمان شناس هستند و خداوند برای مشارکت حداکثری به یاری قلوب می آید.

وی با بیان اینکه فرصت ها مثل ابر زود گذر و به فرموده پیامبر اکرم (ص) باید آن را غنیمت بشماریم چرا که خیلی زود دیر می شود و اگر متوجه آن نباشیم فرصت خدمت گذاری به پایان خواهد رسید، گفت: حضرت علی (ع) فرمودند: دو شخص کمر من را شکستند یکی عالمی است که از انجام گناه ترسی ندارد و نادانی که اهل عبادت است .

جریان شناسی عالمان امام جمعه کالپوش با اشاره به جریان شناسی عالمان متهتک و اینکه اینها چه کسانی هستند، افزود: در کلام امامین انقلاب اسلامی ببینید که عالم متهتک اهل هتک به فرموده امام علی (ع) را کسی می داند که عالم است و حقیقت را می داند اما آن را کتمان می کند و ضد حقیقت صحبت می کند عالمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ما زمان شناس هستند/ مشارکت در انتخابات اصلی مهم

مردم ما زمان شناس هستند/ مشارکت در انتخابات اصلی مهم