مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-13فرهنگي

رانت 66 میلیارد تومانی برای ولنگاری فرهنگی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که اغلب سامانه های نمایش فیلم و سریال که با نام وی او دی شناخته می شوند، به دلیل ولنگاری فرهنگی و اقتصادی با انتقادات شدیدی مواجه هستند، - یکی از مدیران سینمایی از پرداخت وام 66 میلیارد تومانی به یکی از سامانه های نمایش فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی خبر داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که اغلب سامانه های نمایش فیلم و سریال که با نام وی او دی شناخته می شوند، به دلیل ولنگاری فرهنگی و اقتصادی با انتقادات شدیدی مواجه هستند، حمایت مالی هنگفت از یک سامانه، سؤال برانگیز است! حمیدرضا جعفریان، رییس سازمان سینمایی حوزه هنری در برنامه شهر فرنگ که از شبکه خبر پخش شد گفت: در زیست بوم سینما نه بازیگران نقش خود را به درستی برعهده گرفته اند، نه شفافیت وجود دارد و نه روابط مشخص است.

برای مثال در سینما نهاد های زیرمجموعه ارشاد نظیر فارابی یا تصویر شهر مبالغ حمایت خود از فیلم ها یا تجهیز سینما ها را در سال های اخیر اعلام کردند.

منتها در فضای نمایش خانگی این اتفاق وجود ندارد.

به طور مثال در سال های اخیر صندوق نوآوری حمایت هایی را در قالب وام و تسهیلات از سامانه های مختلف در حوزه اقتصاد دیجیتال آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت 66 میلیارد تومانی برای ولنگاری فرهنگی!

رانت 66 میلیارد تومانی برای ولنگاری فرهنگی!