مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-12سياسي

داوطلبان انتخاباتی با توجه به توان عملیاتی خود وعده دهند


شهرضا _ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان انتخاباتی باید مطابق کارهایی که در توان دارند وعده دهند که در غیر این صورت مردم دلسرد می شوند.

- ، سمیه محمودی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با توجه به انتخابات 1400 اظهار داشت: انتخابات موضوع بسیار مهمی است چراکه این دو انتخابات پیش رو سرنوشت کشور و شهرمان را می تواند بسازد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه ای را فراهم می کند تا گام های محکم و استوارتری برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: راه اصلاح امور و اعتراض به وضعیت موجود قهر کردن با صندوقهای انتخاباتی نیست.

وی گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم کمتر از ریاست جمهوری نیست چراکه مردم باید نماینده ای برای خود انتخاب کنند که مشکلات شهر یا روستا را به گوش مسئولان برساند.

محمودی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، بیان داشت: شوراها برنامه های مورد نیاز برای عمران و آبادانی شهر را تدوین می کنند و این امر باعث تحقق عدالت اجتماعی شده و می تواند باعث رونق اقتصادی اجتماعی در شهرها و روستاها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخاباتی با توجه به توان عملیاتی خود وعده دهند

داوطلبان انتخاباتی با توجه به توان عملیاتی خود وعده دهند