مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-12سياسي

افزایش تعداد شعب أخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل در همدان


دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای همدان از افزایش تعداد شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل در همدان خبر داد و گفت: شعب سیار نیز به تعداد مورد نیاز تدارک دیده شده که به محض تجمع در محل حضور می یابند.

- ایسنا/همدان دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای همدان از افزایش تعداد شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل در همدان خبر داد و گفت: شعب سیار نیز به تعداد مورد نیاز تدارک دیده شده که به محض تجمع در محل حضور می یابند.

  مهرداد نادری فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان های تویسرکان، اسدآباد و فامنین زرد و دیگر شهرستان های استان همدان نارنجی هستند، اظهار کرد: طبق آمار کرونا نسبت به هفته های گذشته در استان رو به نزول است.

وی در رابطه با دورکاری در سازمان ها و نهادهای دولتی هم مطرح کرد: ضمن اینکه قانون تعیین کرده در رنگ بندی های مختلف چه میزان از کارکنان می توانند دورکاری کنند به مدیران اختیار داده شده که چنانچه به حضور کارمندان نیاز داشته باشند باید در محل کار حاضر باشد.

نادری فر بیان کرد: تدابیر لازم در مورد رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در کلیه شعب اخذ رأی اتخاذ شده و به منظور جلوگیری از ازدحام رأی دهندگان تعداد شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل افزایش یافته و شعب سیار نیز به تعداد مورد نیاز تدارک دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد شعب أخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل در همدان

افزایش تعداد شعب أخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل در همدان