مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-12ورزشي

سفر رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمانشاه


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از سفر رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمانشاه در روز دوشنبه 23 خرداد خبر داد.

- اظهار کرد: حجت الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز دوشنبه 23 خرداد در سفری یک روزه به کرمانشاه سفر کرده و در جریان این سفر با علما و روحانیون استان کرمانشاه دیدار خواهند کرد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های اصلی حجت الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار با بانوان فرهیخته کرمانشاهی است که در این دیدار 10 نفر از بانوان برجسته کرمانشاه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسائل مختلف بیان می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نهضت بانوان در استان کرمانشاه راه اندازی شده و با توجه به اینکه حدود 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند و دارای ظرفیت های گوناگونی هستند سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با قابلیت هایی که وجود دارد آنها را به فعلیت برساند.

احمدی خاطر نشان کرد: از همه بانوانی که دارای طرح و برنامه برای حل مسائل مختلف هستند درخواست می کنیم طرح خود را به شماره 09218783381 ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری 2 جلسه در سفر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کرمانشاه بیان کرد: در جریان این سفر یک روزه روز دوشنبه 23 خرداد از ساعت 8:30 الی 9:30 صبح در تالار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمانشاه

سفر رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمانشاه